Home

Gebroken pols Forum

Hardstikke link om met een gebroken pols te gaan werken, gewrichten helen nu eenmaal moeilijker dan een gebroken arm, ik denk dat je baas daar iets te ligt over denkt. Je zit duidelijk in een beroepsgroep waarbij veel fysieke arbeid is, dus de arbodienst kan wel degelijk een negatief werkadvies geven, welke je baas doorgaans wel op zal volgen 18 mrt 2006. #8. Bij mij was het niet een gebroken pols maar gescheurde ligamenten in de pols. Wat ik heb gedaan is zelfs na de gips nog weken niet trainen (ging ook niet), ik revalideerde door onder water in herhalingen van 20, voor setje of 5 in een spons te knijpen. Dat probeerde ik zoveel mogelijk te doen gedurende de hele dag Pols gebroken?? Home//Forum//Handen & voeten//Pols gebroken?? Anoniem 17 juni 2015 om 15:01 #1 M'n pols doet veel pijn maar is niet dik wat kan er met m'n pols aan de hand zijn??mn moeder wil niet naar de dokter om dat t niet dik is wat moet ik doen???mn moeder overhalen om naar de dokter te Lees mee

voordeel van breuk is dat dit met gips stabiel is en daardoor de pijn afneemt. 2) gips is meestal ongeveer 6 weken, afhankelijk van de soort breuk en je leeftijd. 3) Afhankelijk van de breuk. simpele breuk geeft over het algemeen geen complicaties. 4) ik zou afraden om met een gebroken pols auto te rijden ivm verzekerin 20-02-2015, 19:29. Hawahaai. Het schijnt dat kneuzen meestal meer pijn doet dan breken, maar ik weet niet of dat ook voor je pols geldt. Mijn gekneusde pols ooit deed erg zeer en met een foto werd toen geconstateerd dat het geen breuk was gebroken pols, eventueel bandletsel #1 door Gast. Heb door een val op uitgestrekte handen de pols gebroken. Volgens h.a niet gebroken. Volgende dag toch foto's laten maken waaruit een verschoven breuk bleek. Door SEH gerepositioneerd. 5 weken gips gehad fietsen en gebroken pols. Mijn zoon heeft 4 weken geleden zijn pols gebroken. ( k draden erin zie discussie hieronder). Nu kan mijn man hem a.s maandag niet naar school brengen. Dan zal hij dus moeten lopen ( hij zit in gr 8). Dat is ongeveer een half uur. Hij is rechts en links is gebroken. Normaal fietst hij uiteraard 2 gebroken polsen revalidatie??? Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-12 15:38 . Hoi hoi, Ik ben opzoek naar ervaringsverhalen en tips! Zo'n 3 weken geleden ben ik van mijn paard gelanceerd tegen de bakmuur aan (denk aan een tekenfilmpje, nog net geen afdruk van mij in de muur) gevolg: hersenschudding en een verbrijzelde en gebroken pols

Een gebroken pols geeft hevige pijn en soms is er een afwijkende stand van de onderarm te zien. De pols is een ingewikkeld gewricht dat is opgebouwd uit twee onderarmbotten en acht handwortelbotten. Een gebroken pols duidt op een breuk van een of beide onderarmbotten: de ellepijp ( ulna) en/of het spaakbeen ( radius ) Gebroken pols: diagnose, behandeling en genezingsduur Een breuk aan het onderste (distale) uiteinde van het spaakbeen (radius) wordt door leken vaak aangeduid als een gebroken pols. Vaak gaat het daarbij alleen om een scheurtje in het bot, maar er kunnen ook meerdere botdelen van hun plaats zijn geraakt

Werken met gebroken pols Werk, Geldzaken - FOK!foru

Ik heb afgelopen maandag mijn pols gebroken, toen ik een beetje ongelukkig gevallen was. ik vroeg mij af waarmee ik het herstel kan bevorderen en/of iets aan mijn conditie kan doen. omdat ik een behoorlijke poos niet kan fietsen. alvast bedankt! Lars. apexrider Forum-li Pols gekneusd? of gebroken? Lichaam & Gezondheid. Kneuzingen doen soms meer pijn dan breken, bij ribben bijvoorbeeld. Stekende pijn als je beweegt of er iets tegenaan komt is iets dat ik bij een gebroken rib na een paar dagen al niet meer had en bij gekneusde weken lang Polsbreuk. ik heb op 2 nov jl. mn pols gebroken. Nu is het zo dat ik na een week spalkgips te hebben gehad niet meer in het gips zit maar een steunkous (weet niet hoe lang ik die ook om moet) heb gekregen en er zijn ook geen foto\'s gemaakt na die week. Ik zou de 1e 2 weken wel pijn hebben maar moet daarna afnemen zo niet dan moet ik maar weer.

Gebroken pols Bodybuilding

Forum Gebroken pols (Herstel) Gebroken pols (Herstel) thumb_up. 0. report_problem. Freggel 5 december 2019 · 14:29. Hi all, Ik heb begin november mijn pols gebroken (Indoor) met snowboarden. Hierbij was mijn distale radius gebroken. Ik heb hier ook een operatie voor gehad drie weken geleden Gebroken pols. 23-10-2008, 13:00. Hallo ik heb gister mijn pols gebroken en nu vroeg ik me af of iemand me zou kunnen helpen met een schema voor 2 dagen in de week, met oefeningen die ik nu nog zou kunnen doen. Ik ben 16 jaar en doe nu 1,5 jaar krachtraining. Alvast bedankt Forum skien met gebroken pols; skien met gebroken pols. thumb_up. 0. report_problem. Serge3 29 januari 2013 · 23:47. Hallo heb vraag voor mijn zoon van 11 die vandaag tijdens voetbal pols gebroken heeft. Zit nu een gips rond en volgende week komt de definitieve gips

Bauke Mollema: "Ik zag meteen dat het niet goed was

Ene zoon gebroken pols, andere hersenschudding. Vorige week werd ik vanaf de spoedpoli gebeld, dat mijn oudste zoon was binnengebracht met een gebroken pols. Hij moest worden geopereerd en moest daarom worden opgenomen. Hij is gelukkig inmiddels weer thuis Gebroken pols bij volwassenen en kinderen . Inleiding. Deze folder geeft u informatie over de behandeling van de polsbreuk. Een polsbreuk is een van de meest voorkomende botbreuken. Het is goed u te realiseren dat voor u persoonlijk de situatie anders kan zijn dan beschreven 4 mrt 2009. #1. dochter van 15 heeft vorige week woensdag bij snowboarden haar pols gebroken. is maandag gebleken, ginds hadden ze alleen een brace rondgedaan omdat het te hard gezwollen was. hier hebben ze dan in het ziekenhuis opnieuw foto's genomen en ingegipst. maar er moest ook een botscan van haar voorarm genomen worden, en dat was. Mijn pols was ook op die plek gebroken. Ik had een breuk in de kop van de radius, en een lange scheur vanuit de kop in de lengterichting van het bot. Na twee weken mocht het gips er al af en kon ik al snel weer fietsen Kon nog wel mijn pols bewegen, alleen bepaalde draaiingen beter van niet. Mijn huisarts vroeg of ik een foto wilde laten maken of niet, omdat ze dacht dat het niet gebroken zou zijn. Blij toe dat ik dat toen wel heb gedaan, want scheurtje bleek ook zo te zitten dat het niet mooi zou helen. Pols dus gebroken door de arts en daarna gezet

Na een polsfractuur en het dragen van een gipsspalk voelt de pols vaak stijf aan en zijn de spieren nog zwak. Soms ziet de stand van de pols er ook anders uit dan voor de breuk. Wanneer het gips is verwijderd, kunnen oefeningen de bewegelijkheid verbeteren en/of versoepelen Ik heb afgelopen woensdag een operatie aan mijn pols gehad, ik had ganglion in mijn pols en die was redelijk groot. Maar ik heb een bijbaantje als vakkenvuller bij een supermarkt. Hoelang duurt het herstel hiervan en na hoeveel weken mag je weer werken (zwaar werk)? (ik ben 15 jaar) Toegevoegd na 2 uur: (ik weet dat het niet zwaar werk is, maar wel voor mijn pols op dit moment) Goeievraag is. Behandeling van een gebroken pols bij een volwassene. Indien er geen belangrijke verplaatsing van de botstukken is, dan wordt alleen een gipsspalk aangelegd. Indien de botstukken te veel verplaatst zijn, dan moet het bot worden gezet (teruggeplaatst) Een val op de uitgestrekte hand is de meest klassieke oorzaak, maar elke ongelukkige val op de pols kan bandletsel veroorzaken. Het SL-bandje kan ook scheuren in combinatie met een botbreuk van een polsbotje of het spaakbeen ( distale radiusfractuur) Diagnose. Direct na het letsel is vaak niks te zien op de röntgenfoto's ongevallenverzekering. Jaren geleden ooit een ongevallenverzekering bij FBTO afgesloten, naast bestaande autoverzekering. Februari 2009 krijgt mijn man een autongeluk, hij rijdt een dreef op (haaietanden) waar maar 70 km/ u mag gereden worden. Hij wordt halverwege de eerste helft vd dreef gegrepen aan de linkerkant door een auto, met gevolg.

Pols gebroken?? - Medische Forum - Dokter

Uw Gebroken Pols Gips stockfoto's zijn klaar. Download alle gratis of royaltyvrije foto's en vectoren. Gebruik ze in commerciële ontwerpen onder levenslange, eeuwigdurende en wereldwijde rechten. Dreamstime is 's werelds grootste gemeenschap voor stockfotografie Gecompliceerde breuk pols. Ik ben een van de velen die door de gladheid is gevallen. Had meteen door dat mijn pols helemaal niet goed was. Het deed ongelofelijke pijn en ben met de ambulance afgevoerd. Volgens de arts is het een hele vervelende, zeer gecompliceerde breuk in het gewricht zelf. Er schijnt van alles los te liggen

Iemand ooit een gebroken pols gehad? - FOK!foru

Video: pols gebroken of gekneusd? - Scholieren

Hoe lang gips bij polsbreuk? Dit hangt af van de soort breuk. Bij een twijgbreuk is 1 tot 2 weken voldoende. Bij een uitgebreidere breuk is 4 weken meestal voldoende. Als de breuk zover is genezen dat gips niet meer nodig is, dan is het raadzaam nog minimaal 2 weken te wachten voordat sport of gymnastiek wordt hervat Een op de 10 gebroken botten is een gebroken distale radius. Een gebroken pols kan zich voordoen als je valt of door iets wordt geraakt. Mensen die een bijzonder hoog risico lopen op een gebroken pols zijn bijvoorbeeld atleten die aan hoge impact-sporten doen en mensen met osteoporose (dunne, breekbare botten) ik ben nieuw op dit forum maar denk hier wel een goed antwoord te kunnen krijgen op mijn vraag. Een paar weken terug heb ik namelijk mijn arm gebroken waaraan ik geopereerd ben. Nadat ik een week thuis zat belde mijn baas me op waarom ik niet kwam werken. Hij vond het niet nodig om thuis te blijven zitten en kwam me direct ophalen Pols - gebroken pols bij volwassenen OLV . De pees is dan overbelast en bewegen doet pijn. Doe rustig aan met het lichaamsdeel dat pijn doet. Zo nodig kunt u paracetamol nemen. Een peesontsteking geneest meestal vanzelf in weken tot maanden Een kind kan de pols breken bij een val van de fiets, bij het voetballen of bij een val in de speeltuin Übersicht Gezondheid & voeding Forum Permalink. Suchen in diesem Thema Suchen. Heb jij wel eens wat gebroken?? 20 November 2005 21:22. Heb (en zo ja wat) jij wel eens wat gebroken??? Ik nu dus wel, mn voet!!! Stapte gister van de trap af, 1x mijn pols toen ik van het luchtkussen afviel.

"Scheisse! da sind Sie!" reparatie & bouwdetails - WWW

gebroken pols, eventueel bandletsel - Forum Hier Heb Ik Pij

fietsen en gebroken pols Ouders

1. Ik zit zelf sinds ruim 2 weken met een gebroken pols,ook lelijk gebroken,misschien operatie,maar nu in ieder geval nog niet.Maar het is echt vervelend.je denkt er nooit over na maar douchen,slapen etc.is een puinhoop. Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum
  2. 05-06-2007 17:53. In oktober 2006 heb ik mijn bovenbeen gebroken, een gecompliceerde breuk.De eerste vier maanden was er geen botgroei, nu wel, maar het is heel weinig. Ik moet het been wel 100 procent belasten, om de botgroei te stimuleren. Daarbij is er wel de mogelijkheid dat de pen in mijn been het begeeft
  3. Ik heb als kind 2 keer mijn pols gebroken en toen kwam er ook geen zwelling, blauw of iets dergelijks, alleen had ik pijn met bewegen. De eerste keer gingen mijn ouders niet gelijk naar de arts en de tweede keer wilde de arts het nog een paar dagen aanzien dus heb ik 2 keer een paar dagen met een gebroken pols gelopen
  4. Nu heeft mijn zoon 16 jaar zijn arm gebroken. De luchtvaartmaatschappij Continental vraagt een verklaring van de dokter dat hij mag vliegen wegens een risico op zwellen van de arm . Ik mag er niet aa.. AllesAmerika.com Forum. Het gezelligste (en grootste) forum over de Verenigde Staten van Amerika, onderdeel van
  5. Home//Forum//Spieren, pezen, botten & gewrichten//kun je een gebroken arm bewegen? googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-dokter_header'); }); 1 2 → pietje 10 januari 2009 om 11:53 #1 Hallo iedereen ik ben hard gevallen van mijn fiets. en ik heb erg veel pijn maar ik kan mijn arm wel bewegen met heel erg Lees mee X-Pols Indicatie/techniek Indicatie
  6. Doorzoek het forum Zoeken met Startpagina Startpagina Thema's Thema's op IK heb sinds een aantal maanden last van mijn linker pols, Er is niks gebroken of gescheurd geen ontsteking. Reumatoloog denkt aan reuma

Baco heeft zijn poot gebroken!. Heel stom gebeurd allemaal, ik kwas net terug van boodschappen halen en we waren aan het uitladen. Mn vriend had Baco even vast en toen ik naar buiten gin De 5 middenhandsbeentjes liggen tussen de pols en de vingers en lopen in een boog over de hand. Zie boven afbeelding; Een botbreuk kan ontstaan door krachten van buitenaf of spontaan door een ziekte (bv osteoporose). U heeft pijn, zwelling en kan de hand niet bewegen; Met behulp van gips of door een operatie moet het gebroken bot herstellen Gebroken poot? Deze box aanvinken om te abonneren op dit bericht. U bent niet gemachtigd om antwoord te kunnen geven. Bij mij in het terrarium van 1,5 meter breed, 1 meter hoog en 65 cm diep wordt er altijd veel gesprongen van tak naar tak. Het gaat ook wel eens mis en raakt de kikker een tak o.i.d. Nou heb ik een Leucomelas, die 1 van zijn. Van alle breuken in de pols komt deze het meest voor en bij twee derde van de scaphoidfractuur zit de breuk in het middelste deel van dit botje. Meestal ontstaat de breuk door een val op de binnenzijde van de uitgestrekte hand. Pseudoatrose Als een breuk niet goed geneest is er sprake van pseudoatrose Gebroken pols,wervel of heu ; Gebroken ribben tgv osteoporose Home//Forum//Overige onderwerpen//Gebroken ribben tgv osteoporose googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-dokter_header'); }); Sullie 19 oktober 2017 om 02:17 #1 Mijn vriend heeft zo'n 4 jaar geleden 14 ribben spontaan gebroken als gevolg van osteoporose Iemand.

vrijdag 9 oktober 2020 om 18:58. Tony Gallopin op archiefbeeld - foto: Cor Vos. Tony Gallopin staat morgen niet aan het vertrek in Giovinazzo, voor de achtste etappe van de Giro d'Italia. De. Photo about Mijn gebroken pols in een blauwe glasvezel goot op een witte achtergrond. Image of metacarpal, wapen, straal - 2883142

2 gebroken polsen revalidatie??? • Bokt

Gebroken pols Botbreuken Hier Heb Ik Pij

Gebroken pols - beitjuh . Gebroken pols Home//Forum//Spieren, pezen, botten & gewrichten//Gebroken pols googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1478010500310-0'); }); Lotte 17 april 2013 om 19:10 #1 Hee, Ik heb een week terug mijn pols gebroken, na 2 nachten niet slapen van de pijn toch maar naar huisarts gegaan en er. Pols - gebroken pols bij volwassenen OLV . De pols kan aan de duimkant dik worden. Iets vastpakken wordt lastig en kan pijn doen. Uw duim buigen, dwars over uw handpalm, doet pijn. Als u uw duim beweegt, voelt u de pees soms in de peesschede schuren

Een droom waarin van alles om je heen breekt, suggereert dat je onder enorme stress gebukt gaat. Deze droom zou een metafoor kunnen zijn dat je letterlijk op het punt staat om te breken. Gebroken botten symboliseren het inzicht dat er zwak punt in je plannen of manier van denken zit. Deze droom zou kunnen oproepen om direct aandacht te besteden. Gebroken pols bij volwassenen en kinderen Nederlandse . Gebroken pols of niet, Annemiek van Vleuten uit Wageningen is zaterdag tweede geworden op het wereldkampioenschap wielrennen in het Italiaanse Imola. Ze kwam anderhalve minuut na winnaar Anna van. Tess en Naomi kijken mee bij een man die zijn pols heeft gebroken gebroken heup. De vader van de buurman van mij heeft een vriendin, en de zuster van die vriendin kent iemand waarvan de vader een zoon heeft die getrouwd was met een vrouwtje dat mank liep. Dat manke vrouwtje had weer een kennis die een wielrenner kende, en die wielrenner heeft ooit eens in wedstrijd België z'n onderbeen en z'n pols.

Gebroken been. Zonnestralen flitsen om mij heen. Lig op een bankje in de veranda met een gebroken been. Wat ben ik toch een stomme trut. Laat me omver rijen door het jonge grut. Regen druppels voelde ik in mijn nek. Even langs de kant want het werd te gek. Met mijn regenpak in de hand. Ben ik hard op de grond beland calcium, dan denk je meteen aan zuivel dus dat moet goed zijn. alleen rust, ja dat is zo breed, zo algemeen, waar ligt de grens tussen rust houden dus wat mag je wel doen en wat niet. dit moet ik trouwens ook weten voor bio, voor de onderarm, onderbeen en ribben. is btw niet alleen HW, want ik zou zelf ook wel willen weten hoe we ervoor hadden kunnen zorgen dat de gebroken pols van mn. Door een val met Mountainbiken mijn Scaphoid gebroken. Eerst 5 weken mee doorgelopen, veel pijn. en Daarna geopereerd, nu na 4 weken nog een stijve pols en branderig gevoel in de pezen. Zou ik je scriptie kunnen krijgen om iets meer te weten te komen over deze vervelende blessure. Groeten, Bart. Inge schreef: >

Gianni Moscon: "Mijn parcourskennis heeft zeker geholpen

Gebroken pols: diagnose, behandeling en genezingsduur

gebroken ellepijp goeiemorgen, Mijn arm zit voorlopig van halverwege mijn bovenarm tot voorbij mijn pols in een voorlopige open gips. en ik heb op spoed zo'n band in mousse meegekregen om mij arm in te laten rusten/hangen). ik ben bewust een paar maand van het forum weggebleven omdat alles toch niet zo snel/goed ging als gehoopt Pols - gebroken pols bij volwassenen u kunt hiervoor terecht bij Orthopedie. Een polsbreuk is een van de meest voorkomende botbreuken. De pols is het gewricht dat wordt gevormd door de handwortelbeentjes in de hand en de twee onderarmbotten; spaakbeen en ellepijp

pols gebroken - Fiets

Hoi Jonnie, wat vervelend om te horen. Goed van je dat je de fysiocheck al hebt gedaan en al wat verder onderzoek via Google ;) Als je nog steeds moeilijk op je voet kunt staan is het zeker aan te raden om even langs de huisarts te gaan, deze kan specifieke testen doen om een breuk te controleren en zal je, indien nodig, doorsturen voor een foto in het ziekenhuis GoedemorgenIk heb een lophophora texensis ( het zijn volgens mij vier verschillende planten in 1 pot). De plant is super oud en de wortels zijn net zo dik als mijn pols Ik wilde vandaag de plant in een andere pot zetten en heb het voor elkaar gekregen om bij 1 van de planten de pen-wortel te breken ( bijna bij de stam) Gegeneraliseerde polsklachten kunnen ook het gevolg zijn van disfunctie van de carpalia. Het meest voorkomend hierbij is SL-letsel. SL-letsel kan ontstaan na een acuut trauma of als gevolg van chronische degeneratie. Drukpijn aan de dorsale zijde van de pols juist distaal van de rand van de radius kan duiden op letsel van het SL-ligament

Pols gekneusd? of gebroken? - Scholieren

Onderwerp starter. #2.502. Ooh en mijn crash met 234 GPS snelheid van de IJssel dijk was ook met de eerste vfr en was gelukkig gras happen naar 6 meter val naar beneden en 45m verderop landen. .gebroken knieën en pols verbrijzeld. 2009 en eigen fout Gestruikeld door een slechte stoep, kan ik schadevergoeding claimen? vr 16 apr 2021. Elk jaar struikelen zo'n 9000 mensen, onder andere over uitstekende en verzakte stoeptegels. Dat blijkt uit onderzoek van VeiligheidNL. Met als mogelijk gevolg kapotte kleding en soms zelfs gebroken botten. Maar wie betaalt de kosten Ontspannings-kletshoek. Dit is een hangplek voor vaste bezoekers van het Nationaal Gezondheids Forum om over koetjes en kalfjes te schrijven. Je vindt hier ook ontspanningsonderwerpen zoals associaties, etc. Forum Actions: View this forum's RSS feed. Forum Statistics: Onderwerpen: 487. Posts: 29.178. Laatste Post

Polsbreuk - Forum Orthopedie Ziekenhuis

Het carpaal tunnel syndroom (CTS) is een beknelling van de middelste handzenuw (nervus medianus) in de pols. Doordat de zenuw de zachtste structuur in de carpale tunnel is, is deze het meest gevoelig voor verhoogde druk en kan de zenuw bekneld raken. Als je je hand veel gebruikt kunnen de pezen die in de carpaal tunnel liggen geïrriteerd raken Mamavan2 schreef op: 12-10-2016 10:14:11. [/URL] Toch even vragen hier wie heeft er ervaring met een breuk in het spaakbeen bij een kind . 2 weken geleden is zoon 10 jaar gevallen van klimrek en zijn spaakbeek gebroken ( foto links ) dit is onder narcose rechtgezet en bovenarms gips gekregen. Gisteren moesten wij terug komen en kreeg hij. Een gebroken teen herstelt meestal binnen 4 tot 6 weken. Hierna zijn de teen, voet en enkel verzwakt. Het duurt daarna nog een aantal weken voordat de teen volledig belastbaar is. Dat wil zeggen dat je wel meteen kan lopen, maar sporten vaak nog niet mogelijk is. Ook zal de teen stijver zijn als gevolg van tape of gips Eva de Goede is een succesvolle Nederlandse hockeyster. Ze gaat dit jaar ook ons land vertegenwoordigen op de Olympische Spelen in Tokio! Eva de Goede op de Olympische Spelen. Of de Nederlandse hockeysters ook deze keer de winst binnen zullen slepen is nog maar de vraag

Scaphoid fractuur | Oorzaak, symptomen & behandelingIk ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, hetVintage Horlogeforum - Horlogeforum

Viva Forum - Forumoverzicht. Bing [Bot] Inbox. Mijn laatste reacties. Nieuw topic. Pijlers. Gerapporteerde posts Ga naar MCP ». Bing [Bot] 13-07-2021 05:39. NIEUW TOPIC MAKEN Re: Reanimatie bij gebroken rib. Allereerst wil bewustzijnsverlies niet meteen zeggen dat je moet reanimeren, maar dat zul je zelf ook wel weten. Je begint pas te reanimeren als. 1) iemand niet meer reageert op aanspreken. 2) iemand niet meer reageert op pijnprikkels (bijv. even flink knijpen onder het sleutelbeen Gebroken pols of onderarm bij kinderen. Een polsbreuk of een breuk in de onderarm is een veel voorkomende botbreuk bij kinderen. Bij meer dan de helft van deze breuken is er sprake van een twijgbreuk en is er slechts weinig verplaatsing van botdelen Mensen die een osteoporotische breuk hebben, of dat nu een pols-, een heup- of een wervelfractuur is doet niet terzake, lijden per definitie aan osteoporose en dienen dus behandeld te worden. Toch blijkt uit grootschalig onderzoek dat minder dan 20 % van de mensen met bestaande wervelindeukingen een behandeling voor osteoporse volgen Podobrace.nl is dé online winkel in o.a. braces, inlegzolen, compressiekousen en andere medische hulpmiddelen. Welkom bij Podobrace. Dé online winkel in braces en compressiekousen.Daarnaast verkopen wij ook allerlei andere hulpmiddelen als kinesiotape en inlegzolen.Podobrace is door veel klanten bekroond om haar goeie service, kwaliteits producten en snelle levertijd